Πολιτική Αποστολών - Επιστροφών
Αποστολές / Επιστροφές
Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μέσω των ΕΛΤΑ Courier ή Courier Center (Speedex).
Τα προϊόντα αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να ελέγχετε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας με τον κωδικό (Voucher) που σας δίνουμε. Αφού η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε σχετικό email με αναλυτικές λεπτομέρειες. Βεβαίως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105712010 ή στο info@pappashairpro.gr για οποιεσδήποτε πληροφορίες χρειαστείτε.
* Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, pappashairpro.gr δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις αποστολών για τις οποίες ευθύνεται η μεταφορική εταιρία.
Επιστροφή Παραγγελίας
Ελπίζουμε ότι είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που λαμβάνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pappashairpro.gr, αλλά αν πρέπει να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, σας προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές:
1. Εάν το προϊόν σας είναι ανεπιθύμητο ή έχετε αλλάξει γνώμη:
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί, τότε δύναται η επιστροφή να μην γίνει αποδεχτή όπως και η αντικατάσταση. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται είναι πλήρη, με την αρχική συσκευασία (σε αρίστη κατάσταση) και αποστέλλονται με ασφάλεια.
- Σε περίπτωση υπαιτιότητας του Pappas Hair Pro, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
- Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
Σημείωση: Εάν το προϊόν επιστραφεί σε μια κατάσταση η οποία δεν είναι πλήρως δικαιολογήσιμη ή η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας. Αυτό δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.Επιστροφή αναλώσιμων υλικών μηχανών(μπαταριες) αλλά και βερνικιών νυχιών δεν γίνονται!
Δεν θα επιστρέψουμε τα ταχυδρομικά τέλη. Το κόστος της επιστροφής μίας παραγγελίας (εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό) είναι δική σας ευθύνη και το εν λόγω κόστος δεν επιστρέφεται.
2. Εάν το προϊόν σας είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο:
Κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν σας θα φτάσει σωστά και σε άριστη κατάσταση. Μερικές φορές, όμως, τα λάθη συμβαίνουν και θέλουμε να είμαστε σε θέση να τα επιλύσουμε για σας το συντομότερο δυνατό.
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2105712010 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@pappashairpro.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.
Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
3. Εάν σας έχει σταλεί λάθος προϊόν:
Κάνουμε πάντα το καλύτερο για να εξασφαλιστεί ότι θα λάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει.
Πάραυτα, σε περίπτωση που λάβατε διαφορετικό προϊόν από ότι είχατε παραγγείλει, καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2105712010 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@pappashairpro.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.
Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.